Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rob Otrok
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2016
    • 44

    #31
    Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

    Die kleine heeft wel al een tweede set blaadjes, daar ben ik nog op aan het wachten. Ik denk dat ook jouw plantje (wat een weeromslag) te weinig zon heeft gehad? Die van mij lijken daardoor i.i.g. alleen omhoog te groeien (strekken?)
    Zet ze nu in paniek 'nachts in mijn badkamer met 3 spaarlampen er vlak bovenop, dit lijkt wel een beetje te werken. Niet mijn bedoeling want wil de natuur zijn werk laten doen, maar kan die vrolijke snuiters niet aan hun lot overlaten.
    Ik denk dat je ze een beetje aan licht moet helpen?

    Comment

    • dooie
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2016
      • 49

      #32
      Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

      Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
      Is gewoon veel te erg gestrekt..
      Weet ik. Heb nog tegen de plant gezegd dat hij dat niet moest doen.. maar hij is nogal eigenwijs. En nu?

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

      Comment

      • Hypnotized
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 926

        #33
        Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

        Sla hem..

        Zo te zien kun je nog flink aarde bijvullen dus vul zover mogelijk bij tot de lobblaadjes en dan dat stokkie weghalen en hopen dat je geen wortels gemold hebt!

        Comment

        • dooie
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2016
          • 49

          #34
          Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

          Oorspronkelijk geplaatst door Rob Otrok
          Die kleine heeft wel al een tweede set blaadjes, daar ben ik nog op aan het wachten. Ik denk dat ook jouw plantje (wat een weeromslag) te weinig zon heeft gehad? Die van mij lijken daardoor i.i.g. alleen omhoog te groeien (strekken?)
          Zet ze nu in paniek 'nachts in mijn badkamer met 3 spaarlampen er vlak bovenop, dit lijkt wel een beetje te werken. Niet mijn bedoeling want wil de natuur zijn werk laten doen, maar kan die vrolijke snuiters niet aan hun lot overlaten.
          Ik denk dat je ze een beetje aan licht moet helpen?
          Ze hebben de afgelopen dagen binnen gestaan vanwege t koude weer.

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

          Comment

          • dooie
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2016
            • 49

            #35
            Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

            Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
            Sla hem..

            Zo te zien kun je nog flink aarde bijvullen dus vul zover mogelijk bij tot de lobblaadjes en dan dat stokkie weghalen en hopen dat je geen wortels gemold hebt!
            Het stokje zit niet diep in de grond. Had een stuk afgebroken. Ik hoop t ook

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

            Comment

            • dooie
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2016
              • 49

              #36
              Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

              Wel fijn dat jullie zo snel reageren

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

              Comment

              • Hypnotized
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 926

                #37
                Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                Binnen strekt een plant veel sneller dan buiten, of je moet met goede lamp zitten. Maar paar spaarlampen is amper licht..

                Comment

                • dooie
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Apr 2016
                  • 49

                  #38
                  Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
                  Binnen strekt een plant veel sneller dan buiten, of je moet met goede lamp zitten. Maar paar spaarlampen is amper licht..
                  Wat grond eromheen dan maar?

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                  Comment

                  • Hypnotized
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 926

                    #39
                    Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                    Ga ff naar de winkel en koop 20L potgrond en vul je pot tot de rand, de hele pot niet alleen bij de stam. Maar als ik jou was zou ik ff een nieuw zaadje planten! Gaat niet veel af komen namelijk..

                    Comment

                    • dooie
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Apr 2016
                      • 49

                      #40
                      Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
                      Ga ff naar de winkel en koop 20L potgrond en vul je pot tot de rand, de hele pot niet alleen bij de stam. Maar als ik jou was zou ik ff een nieuw zaadje planten! Gaat niet veel af komen namelijk..
                      Hij ziet er wel gezond uit. Komen mooie bladeren aan (drie vingerig).
                      Is het nu al definitief niks meer?

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                      Comment

                      • Hypnotized
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 926

                        #41
                        Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                        T zal nog wel wat worden hoor maar ze is nu 12/13 dagen oud? Vind dr een beetje klein nog maar dat kan zo veranderen!

                        Comment

                        • dooie
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Apr 2016
                          • 49

                          #42
                          Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
                          T zal nog wel wat worden hoor maar ze is nu 12/13 dagen oud? Vind dr een beetje klein nog maar dat kan zo veranderen!
                          Heb zelf de laatste dagen de indruk dat hij aardig groeit (in de breedte). Als ik naar t plantje kijk lijkt t me niet dat dit een hopeloos geval is. Heb nog wel een ams stekje die nog moet uitkomen.

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Het plantje is nu 12 dagen oud, sinds ontkieming. hij staat dus ongeveer 10 dagen in de grond nu

                          Comment

                          • member16666
                            Banned
                            • Jul 2011
                            • 780

                            #43
                            Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                            als ze op hoge benen blijft staan dan verlies je aardig wat groei
                            pot vullen tot rand en rondom plant verhogen met aarde tot aan de kiemblaadjes
                            voorzichtig aangieten dat hoopje en nog beetje bijvullen
                            weg met die sateprikker en strop of je moet je nick eer willen aandoen

                            Comment

                            • dooie
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2016
                              • 49

                              #44
                              Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                              Aangevuld met potgrond. Blijft nu wel staan. Hoe verder in de toekomst? Word het nog wat?


                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Wil mijn naam graag eer aan doen, maar dan 't liefst van de toppen die er (hopelijk nog) vanaf komen.

                              Comment

                              • member16666
                                Banned
                                • Jul 2011
                                • 780

                                #45
                                Re: Kweekverslag 2016 | green house ams x 2 Church x 1

                                nog een bergje maken tot net onder de kiemblaadjes dan staat ze het stevigst en kan ze het hardst groeien
                                niet te vroeg beginnen met voeden, niet te nat, niet teveel bemoeien en de plant zichzelf laten groeien en dan ligt er een kerstboom in het verschiet
                                veel verslagen lezen helpt
                                over and out

                                Comment

                                Bezig...